Dienstverlening

Kent u dat gevoel?
U wordt geholpen aan een financieel product. Een hypotheek of een verzekering of meerdere producten. Ten tijde van de afweging en de afhandeling  is de adviseur en de organisatie u zeer behulpzaam, maar daarna hoort u niets of nauwelijks meer van hem of haar en het kantoor. Het effect daarvan is voorspelbaar. Als er weer iets op financieel gebied is gaat u opnieuw op zoek om uw heil elders te vinden.

Ongewenst
Eigenlijk is dit ongewenst. Voor u als klant maar ook voor de adviseur. Adviseurs willen vaak zo graag de klanten helpen dat ze vastlopen in de tijd. Nieuwe zaken kosten vaak veel, heel veel tijd. Er blijft dan soms onvoldoende tijd over om de bestaande afspraken volledig na te komen.

Nieuw concept
Op dit moment zijn wij achter de schermen heel druk bezig met het aanpassen van onze werkwijze. Die veranderingen zijn er op gericht dat de adviseur verantwoordelijk gaat worden voor minder klanten. Dit met als doel dat een ieder de aandacht krijgt die u wilt. Het uitgangspunt zal daarbij liggen bij uw wensen en niet meer, zoals nu vaak het geval, bij de nog beschikbare tijd!

Voordeel en Transparantie
Het voordeel voor u is dat u uw adviseur, afhankelijk van uw wens, ‘persoonlijk’ kunt ínregelen’. Het gevolg daarvan is dat uw adviseur u, op basis van een van tevoren overeengekomen pakket,  optimaal kan bedienen. De doelstelling daarbij is en blijft dat u daarvan het financieel voordeel gaat krijgen. Zo kan uw persoonlijke adviseur u op transparante wijze laten zien welke financiële voordelen hij of zij voor u kan realiseren rekening houdend met de tijd die daar door hem of haar in wordt geïnvesteerd.